Mendaftar sebagai pelabur internet RHBTRADESMART

Generasi sekarang lebih memilih untuk menjalankan urusniaga saham menerusi internet kerana lebih mudah dan pantas. Mudah sahaja yer bolehlah layari laman web broker saham yang terdapat di Malaysia. Untuk RHB Investment Bank bolehlah layari RHBTRADESMART , namun RHBIB ada juga platform RHBINVEST. Tak payah pening-pening layari sahaja RHBTRADESMART untuk menjadi pelabur di Bursa Malaysia juga pasaran global yang lain terutama pasaran Amerika Syarikat(US)

Semuanya dihujung jari, pelaburan boleh dilakukan di mana-mana hatta dikedai mamak atau di gymnasium. Pelabur dapat mengurangkan masa untuk menghubungi dealer atau remisier kalau mempunyai akses di platform broker. Kos brokerage dikenakan atas pelaburan menggunakan internet juga jauh lebih murah dari menggunakan kaedah lama. Maklumat pasaran juga mudah diperolehi kerana selepas mendaftar sebagai pelabur online, boleh membaca maklumat kajian daripada penganalisa berpengalaman. Lagi satu di RHBTRADESMART terdapat banyak ganjaran juga hadiah yang ditawarkan. 

Berkenalan dengan RHBTRADESMART 

Kita terus belajar bagaimana hendak mendaftar sebagai pelabur online di  RHBTRADESMART . 

1) Mula sekali bolehlah klik RHBTRADESMART .

~ GAMBAR 
2) Klik OPEN AN ACCOUNT
À
~ GAMBAR
3) Boleh pilih antara dua 
-i- I have an existing account (untuk yang sudah memiliki akaun cds dan trading RHBIB)
-ii- I do not have any account (untuk yang belum ada akaun cds dan trading RHBIB)
~GAMBAR
~ Untuk yang bahagian
Select branch : SS2, PJ (seperti gambar di atas)
I would prefer to deal with korang tulislah NOR ZILA 

4) Isilah borang seperti yang dikehendaki..  SUBMIT

* akan dapat mesej berjaya...* kalau hendak maklum balas cepat hubungi saya. .

Whatsapp  :- 0192104240
Email :- czrhbibss2@gmailcom

Kini anda sudah mendaftar sebagai pelabur online dengan platform yang disediakan oleh RHBIB. Jangan terpesona lagi kerana untuk mengaktifkan akaun online tersebut, mesti mendaftar CDS dan akaun trading dengan RHBIB. Mudah sahaja hubungi saya dan sediakan dokumen seperti salinan kad pengenalan dan penyata bank yang 3 bulan terkini. Boleh klik di sini dalam entri akak sebelum ini  :- CARA MEMBUKA AKAUN PELABURAN

"RHBTRADESMART  terbaik"


Comments