Pelabur Smart Mesti guna RHB TradeSmart

Smart sangatker trading online menerusi RHB TradeSmart untuk pelabur lama dan baru di Malaysia. Yang menariknya tentang  RHB Investment Bank (RHBIB) untuk pengguna online  mereka diberikan kemudahan samada RHB TradeSmart atau RHB Invest. Untuk tahu  lebih lanjut  berkenaan RHB Tradesmart marilah bukalah akaun CDS dengan RHBIB bersama saya. 

1) Terdapat 3 cara untuk akses RHB TradeSmart

TradeSmart Web  untuk yang tidak suka nak download apps,  TradeSmart Desktop App untuk yang suka guna apps di desktop dan akhirnya Tradesmart Mobile App yang sibuk dan selesa menggunakan handphone untuk urusniaga.

Smart tak RHB TradeSmart! 

2) Moh jadi pelabur bertaraf global

Setakat minum kopi di Starbuckjer ker? Kini awak dah boleh beli sendiri saham Starbuck di platform RHB TradeSmart dengan hanya satu klik buy. Jom tanya saya untuk maklumat lanjut.

RHB TradeSmart boleh akses ke pasaran  NYSE, NASDAQ, AMEX, HKEx dan SGX. 

3) Berguna untuk pelabur pasaran hadapan seperti FCPO.

Kemudahan ini sangat bermanfaat untuk pelabur pasaran hadapan juga. Dengan mendaftar untuk buka online RHB TradeSmart, awak boleh tengok harga dan chart untuk pasaran hadapan FCPO dan FKLI. Untuk jual beli kenalah buka akaun pasaran hadapan. Tanya saya jika berminat.

4) Maklumat dihujung jari

Kini tidak perlu susah payah kerana awak boleh mendapat maklumat pasaran dari research house. Malah setiap pagi boleh join RHB Morning Cuppa @8 di Facebook (sila daftar). 

5) Terdapat maklumat Fundamental Database yang baik.

Tanpa perlu merujuk ke tempat lain, maklumat Fundamental Database di RHB TradeSmart sendiri agak lengkap  dan cukup untuk awak membuat keputusan untuk melabur atau tidak.

6) Carta mudah dan mesra pelanggan

Ini memang win sangat kerana ramai yang mendaftar dengan RHB TradeSmart kerana carta. Ramai pengkaji Technical Analyst (TA) amat menyukainya dan ada ditawarkan pilihaan samada  advanced charting dan technical charting.  Moh tanya saya untuk maklumat lanjut.

7) Siap bagi alert TA lagi

Dengan RHB TradeSmart awak boleh dapat screener PERCUMA dengan alert TA yang popular macam resistance - breakout with high volume.   

8) Peluang tambah ilmu dan pengetahuan.

Terdapat banyak kelas PERCUMA untuk belajar dari yang profesional  dalam bidang saham menerusi online class yang ditawarkan. Jika berminat bagi tahu saya nanti saya mesej kalau ada tarikh berdekatan. 

Best ker best sangat.. Bijak sungguhlah RHB TradeSmart.

Jika berminat untuk membuka akaun CDS sila hubungi saya dan saya akan ajar step by step cara menggunakan RHB TradeSmart.

Remisier Zila  boleh whatsapp @ 0192104240  dan boleh Friend saya di FB : Cho Zila                                                                                                                                  

Gambar sebelum covid di RHB Investment Bank HQ terletak di Jalan Tun Razak...

Comments

Cho Zila said…
jom jadi pelabur smart